UAB „Angleris Trading“ esanti valdytoja ir savininkė elektroninės parduotuvės Galvakablis.lt numato 14 dienų grąžinimo garantija visoms pirkėjų įsigytoms prekėms.

 

Garantuojame, kad jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netinka, mes ją priimsime per 14 dienų nuo pirkimo ir grąžinsime 100 % sumokėtos sumos.

 

Grąžinimo  sąlygos:

  • Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo).
  • Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti asmens dokumentą ir originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
  • Pinigai bus grąžinti grynaisiais pinigais arba pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą, jei už prekę buvo sumokėta pavedimu. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.


Į  grąžintinų  prekių ar paslaugų sąrašą nėra į traukiamos:

  • Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė.
  • Dovanų kuponai.
  • Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės, taip pat prekės be gamyklinio įpakavimo.


Prekių grąžinimo taisyklės:

  • Grąžinimo garantija (toliau Garantija) galioja perkant prekes UAB „Angleris Trading“ parduotuvėje bei el. parduotuvėje Galvakablis.lt.
  • Garantija galioja visoms prekėms.
  • Grąžinti galima produktą, kuris yra veikiantis ir pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje, kartu pateikiant pirkimą liudijančius, originalius pirkimo dokumentus (pirkimo čekį), kuriuose matoma pirkimo data, prekės pavadinimas ir mokėjimo suma. Taip pat laisva forma rašytą raštą, kuriame pirkėjas nurodytų prekės atsisakymo priežastis.
  • Prekes  galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos.
  • Grąžinant prekę, įsigytą internetinėje parduotuvėje Galvakablis.lt, ir siunčiant prekę paštu, pirkėjas privalo kartu su grąžinama preke pateikti informacinį raštą, kuriame nurodoma:  pirkėjo vardas, pavardė ir banko sąskaitos numeris bei banko pavadinimas bei grąžinimo priežastis. Sąskaitos savininko duomenys turi sutapti su pirkėjo svetainėje duomenimis. Visas išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, siuntėjas (pirkėjas) apmoka pats.
  • Pinigai pirkėjui pervedami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą. Pirkusiems internetu, grąžinimas grynais pinigais negalimas: pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą pervedami atliekant banko pavedimą į Lietuvoje registruotus bankus (kitos pinigų grąžinimo formos nenumatytos).
  • Grąžinama prekės įsigijimo dokumentuose nurodyta pinigų suma.
  • Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims papildoma garantija nėra taikoma.
  • Didmeninės prekybos partneriams šios taisyklės nėra taikomos.
  • Pinigai nėra grąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, sudedamųjų dalių (ne pilna komplektacija), bei tuo atveju jei ji yra mechaniškai pažeista, visai ar dalinai neveikia ar yra kitaip sugadinta.
  • Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.


Iškilus klausimams mes visada esame pasiruošę Jums padėti, todėl kreipkitės:

  • Tel.: + 370-630-04523 arba + 370-671-96166
  • E. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
  • Taip pat galite klausti užpildydami užklausos formą kurią galite rasti spausdami čia.

Visos užsakytos prekės siunčiamos tiek visos Lietuvos teritorijoje, tiek ir į kitas Europos Sąjungos šalis.

 

I. Pristatymo įkainiai Lietuvos teritorijoje (neįtraukiant Neringos, Nidos).

  1. Lietuvos Pašto registruota siunta, fiksuotas siuntimo mokestis 3,00 €.
  2. Lietuvos Pašto registruota išperkamąja siunta, mokestis 7,00 €.
  3. Venipak ar kitų kurjerių siuntomis, fiksuotas siuntimo mokestis 3,50 €.
  4. Venipak ar kitų kurjerių išperkamosiomis siuntomis, mokestis 4,20 €.
  5. Pristatymas į Omniva paštomatus, fiksuotas siuntimo mokestis 2,50 €.
  6. Pristatymas į Omniva paštomatus išperkamąja siunta, mokestis 4,20 €.
  7. Nemokamas prekių (užsakymų) atsiėmimas parduotuvėje Galvakablis.lt esančios V. Kudirkos g. 1, Panevėžys.

 

II. Pristatymo įkainiai Europos šalyse standartiškai vykdomi per Lietuvos paštą, siunčiant registruota siunta. Fiksuotas siuntimo mokestis 8,50 €.*

 

III. Užsakymų siuntimas į UK (Angliją), Airiją bus paskaičiuotas po užsakymo patvirtinimo.

* Siuntimo mokestis gali kisti priklausomai nuo siunčiamos siuntos svorio ir dydžio, bei kitų sąlygų.

Nurodytos prekių pristatymo ir siuntimo kainos galioja kai siuntos svoris yra ne didesnis kaip 3 kg ir siuntos dydis yra ne didesnis kaip 35 x 35 x 60 cm. Visais kitais atvejais kai siuntos svoris ir/arba dydis yra didesnis, ­– siuntimo įkainis ir būdas yra derinamas individualiai su klientu aptariant Jums patogiausią ir priimtiniausią būdą.

Detalesnė informacija

Prekes siunčiame tiek visoje Lietuvoje, tiek į užsienį. Prekės pristatomos vidutiniškai per 3-5 darbo dienas Lietuvoje, į užsienį pristatoma vidutiniškai per 7–14 dienų, po Jūsų užsakymo priėmimo ir patvirtinimo. Pristatymo trukmė gali būti ir ilgesnė priklausomai nuo Jūsų atlikto apmokėjimo, šventinių dienų laikotarpio ir pan.

Už prekes siunčiamas Lietuvos ribose per Lietuvos paštą imamas fiksuotas siuntimo mokestis 2,50 €.  Prekes siunčiant per kurjerių tarnybą imamas fiksuotas 3,50 € fiksuotas siuntimo mokestis. Šis mokestis taip pat taikomas tik tais atvejais kai siuntinio svoris yra ne didesnis kaip 3 kg ir siuntos dydis yra ne didesnis kaip 35 x 35 x 60 cm. Kitu atveju mes susisieksime su užsakovu ir aptarsime pristatymo sąlygas detaliau.

Už prekes siunčiamas į Europos šalis standartiškai vykdomas per Lietuvos paštą ir imamas fiksuotas siuntimo mokestis 6,00 €. Šis mokestis taip pat taikomas tik tais atvejais kai siuntinio svoris yra ne didesnis kaip 1 kg. Kitu atveju mes susisieksime su užsakovu ir aptarsime pristatymo sąlygas detaliau.

Užsakytas prekes taip pat Jūs galite nemokamai atsiimti mūsų parduotuvėje Galvakablis.lt esančioje Panevėžyje - V. Kudirkos g. 1. Norėdami patys atsiimti prekes nemokamai, užsisakydami jas pasirinkite „Atsiimti parduotuvėje“. Atsiimant prekes mūsų parduotuvėje mes prašysime Jūsų pateikti užsakymo numerį ir svarbiausia asmens tapatybės dokumentą (asmens pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).


Svarbu žinoti tai, kad tiek Lietuvos Pašto, tiek kurjerių pristatomas siuntas atsiimti gali tik tas asmuo kuris pateikė užsakymą. Kitu atveju, jei žinote, kad užsakymą turi atsiimti kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją. Jei pirkėjas yra juridinis asmuo, reikalingas įgaliojimas atsiimant prekę/-es.

Pasirinkus prekių pristatymą kurjerių pagalbą, siunta Jums gali būti pristatyta į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu. Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos). Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Jei priimdami siuntą iš kurjerio ar atsiimdami siuntą pašte ar  iš paštininko/-ės pastebite pakuotės/siuntos pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Jei siuntą atsiimate LT pašto skyriuose ar iš paštininko/ės ir siunta akivaizdžiai pažeista – siuntą rekomenduojame nusifotografuoti, o skundą pateikti LT pašto skyriuje.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.


Siekdami užtikrinti maksimalų operatyvumą ir kokybiškų paslaugų suteikimą – mes kiekvieną užsakymą vykdome individualiai, deriname pristatymo būdą, informuojame Jus apie užsakymo vykdymo eigą el. paštu ar telefonu.

Tam tikrais atvejais, pvz. jei užsakymą atlikote ryte ir gyvenate viename iš didžiųjų Lietuvos miestų, bei suderinus ir aptarus individualiai – Jūsų užsakytos prekės gali dar ir tą pačią dieną būti Jūsų rankose. Šiais išimtinais atvejais užsakytos prekės Jus pasieks naudojantis autobusų siuntų paslauga.

Dėl siuntimo salygų/įkainių/pristatymo terminų, galime derintis individualiai, todėl susisiekite su mumis Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir mes kartu nuspręsime, koks pristatymo būdas Jums būtų patogiausias.


Pastaba:

Prekių pristatymo kaina nėra įtraukta į prekių kainą, t.y. prekių pristatymo išlaidas dengia pirkėjas. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų apsisprendimo ir užsakytų prekių svorio, bei dydžio.

Prekių pristatymo kaina į Kuršių Neriją paskaičiuojama individualiai.

Norėdami atsiskaityti tik po to, kai kurjeris pristatys Jūsų pageidaujamas prekes, pasirinkite pristatymas per Venipak kurjerį. Pasirinkus šį pristatymo būdą, galėsite už prekes atsiskaityti tiesiogiai kurjeriui – grynaisiais arba bankine kortele.


Iškilus klausimams mes visada esame pasiruošę Jums padėti, todėl kreipkitės:

  • Tel.: + 370-630-04523 arba + 370-671-96166
  • E. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
  • Taip pat galite klausti užpildydami užklausos formą kurią galite rasti spausdami čia.

Apmokėjimas už prekes


Informacija atsiskaitymui pavedimu Jums bus pateikta asmeniškai el. paštu, tik po to kai Jūsų užsakymas bus patvirtintas, tai yra Jūsų užsakymas bus surinktas, paruoštas siuntimui ir visi kiti klausimai (pristatymo būdas, nuolaidos ir t.t.) bus asmeniškai aptarti ir suderinti su Jumis ir tik po to Jūs asmeniškai gausite patvirtinimą ir kitą reikiamą informaciją apmokėjimui atlikti. Apmokėti išankstinę sąskaitą galima keliais būdais, šie apmokėjimo pasirinkimai aprašyti žemiau.


Apmokėjimo būdai


1. Bankiniu pavedimu – Jūs galite apmokėti už pasirinktas prekes, po to kai mes Jums pateikiame užsakymo patvirtinimą. Apmokėti galima atliekant bankinį pavedimą tiek pačiame banke (kas yra brangu ir užima labai daug laiko), arba galima apmokėti greitai ir paprastai tiesiog atliekant pavedimą internetu, pagal mūsų Jums pateiktus rekvizitus ir kitus duomenis, arba galima pavedimą atlikti kitose pavedimus atliekančiose vietose, - pvz. Perlo terminaluose, „PayPost“ skyriuose ar panašiai.


* Pastaba:
atlikus bankinį pavedimą/-us internetu reikia atkreipti dėmesį į tai, kad pinigai „suvaikšto“ per labai skirtingą laiko tarpą, priklausomai nuo daugelio sąlygų. Pvz. jei pavedimas ir pinigų įskaitymas gaunamas iš vieno ir to paties banko – pinigėliai „įkrenta“ praktiškai akimirksniu, kitais atvejais atliekant tarpbankinius pavedimus pinigų įskaitymo laikas gali labai ženkliai skirtis priklausomai nuo laiko, šventinių dienų ir t.t. Taip pat šiais technologijų laikais galima atlikti ir skubius pavedimus, bei itin greitus momentinius mokėjimus, bei pasirinkti ir kitus pavedimo būdus, todėl po to kai mes gausime apmokėjimą iš Jūsų kaip kliento pusės – mes pasistengsime kaip galima greičiau išsiųsti Jums Jūsų užsakytas prekes.

* Užsakytos prekės išsiunčiamos tik po pinigų gavimo!


2. Apmokėjimas gavus prekę/-es „grynaisiais“
– Jūs galite apmokėti grynaisiais pinigais ir tik tuomet kai gausite savo užsakytas prekes. Kita vertus kadangi siunčiant prekes tokiu būdu susidaro didesnės siuntimo išlaidos (dėl siuntų draudimo, papildomų mokesčių, laiko gaišimo ir pan.), todėl šis atsiskaitymo būdas yra brangesnis ir yra taikomas užsakymams tik Lietuvos teritorijoje. Visas siuntimo išlaidas dengia pirkėjas. Šiuo metu mūsų siuntų partneris Venipak taiko fiksuotą - 3,50 € mokestį sintoms kurios apmokamos pirkėjui gavus siuntą/-as.


3.
Atsiskaitymas PayPal sistema.
Tais atvejais kai atsiskaityti kitomis priemonėmis nėra galimybės, ir/arba pirkėjas yra ne iš Lietuvos, tuomet Jūs galite (pasirinkti Paypal) atsiskaityti visomis pagrindinėmis bankų kortelėmis naudodamiesi PayPal mokėjimų sistema.

* Pastaba: Šis apmokėjimo būdas derinamas individualiai!


Iškilus klausimams mes visada esame pasiruošę Jums padėti, todėl kreipkitės:

  • Prekes internetinėje parduotuvėje įsigyti užsisakant gali tik registruoti svetainės lankytojai, todėl prieš perkant visus maloniai kviečiame prisiregistruoti prie internetinės parduotuvės sistemos. Kaip tai padaryti - detalų aprašymą galite rasti čia.

  • Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami tik sklandžiam užsakymo įvykdymui ir Jūsų informavimui apie užsakymo vykdymo eigą!

  • Užsiregistruoti prie internetinės parduotuvės sistemos galite ir prieš prekių užsakymą ir jau suformulavę pageidaujamų pirkinių krepšelį.


Pastaba!

Po užsakymo pateikimo mes pasistengsime kiek galima greičiau peržiūrėti Jūsų užsakymą. Patikslinę visą informaciją – mes Jus informuosime ar visas Jūsų norimas prekes galime Jums pasiūlyti ir pateiksime Jums visą informaciją dėl suteiktų nuolaidų, pristatymo, apmokėjimo ir pan.